Herroepingsrecht Trakteer Beer & Geschillen

Herroeping

Bij Trakteer Beer staan we achter de kwaliteit van onze  traktaties en cadeau artikelen en streven ernaar elke bestelling tot een succes te maken. Mocht het echter voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met je aankoop, heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de order de koopovereenkomst te ontbinden en de artikelen* te retourneren.

 

*De meeste producten in deze webshop gekocht worden op maat gemaakt; denk aan traktaties met(gepersonaliseerde) stickers, voorkeur met of zonder snoepje deze producten worden volgens de door u ingevoerde specificaties gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing op deze producten. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Neem in dat geval alsjeblieft per e-mail contact met ons op via info@trakteerbeer.nl. We zullen ons best doen om eventuele zorgen of ontevredenheid aan te pakken en een passende oplossing te vinden. Indien je toch wenst te retourneren stuur dan een e-mail, in deze e-mail dien je duidelijk te vermelden om welke artikelen het gaat.

 

Stuur de artikelen pas retour nadat Trakteer Beer je mail heeft ontvangen en hiervan een bevestiging heeft verstuurd. In deze bevestiging zal het retour adres vermeld worden.

Het teruggestuurde artikel dient onbeschadigd te zijn. Daarnaast dient het in de originele verpakking en ongeopend retour gezonden te worden. Trakteer Beer behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren of slechts gedeeltelijk te vergoeden wanneer de artikelen beschadigd zijn.

Verzendkosten voor retourzendingen komen voor rekening van de klant. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen op het bedrag in mindering worden gebracht.

Indien het terug gestuurde artikel voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 werkdagen terug gestort op je rekening.

 

Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor meer informatie over het herroepingsrecht en andere belangrijke details met betrekking tot je aankoop. 

 

Geschil

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trakteerbeer.nl

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.